01 ožujak 2015

Znaš skoro pa si me uvjerio da si bio nešto posebno, skoro da si me učinio robom s greškom koja neće valjati ni sebi ni bilo kome poslije tebe, skoro sam povjerovala da nakon tebe ništa više nema smisla, a onda sam besmislenom patnjom pročišćena, sagledala svu tvoju ružnoću i prljavost.
Ti si u stvari prljavi pacov koji samo opsjenama i lažima, nama koje nemamo života, pa ga tražimo i po internetu, koje tako očajnički želimo povjerovati, može naći nekoga. Mi glupače padamo na stihove i lijepe riječi i divimo se onima što citiraju mrtve pjesnike, umjesto da si nađemo normalnog muškarca koji čita Playboy i okrene se za dobrim komadom guzice.
Mi kao hipnotizirane slinimo za bijednicima kao što si ti, koji previše voli žene da bi imao samo jednu.
A ne, ne dragi moj ti ne voliš žene uopće, ti voliš samo sebe, jer te je vjerovatno sjebala mama, ili kad bolje promislim vjerovatnije je da si u stvari prikriveni homoseksualac i ništa te neće ispunit dok te netko ne naguzi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.